У статті визначено поняття «наочність», розглянуто її структурні складові та проаналізовано особливості застосування засобів унаочнення під час викладання іноземної мови. Встановлено роль та ефективність використання наочності на практиці у процесі вивченні іноземної мови.Розглянутопринципнаочності, який забезпечується у навчальному процесі з іноземної мови шляхом створенням відповідних умов для чуттєвого сприймання іншомовного оточення та відіграє важливу роль у формуванні іншомовних навичок і вмінь, засвоєнні мовного та мовленнєвого матеріалу.
В статье определено понятие «наглядность», рассмотрены структурные составляющие применяемой в процессе преподавания иностранного языка наглядности и проанализированы особенности ее применения. Установлена роль и эффективность использования средств наглядности на практике. Рассмотрено принцип наглядности, следуя которому создаются соответствующие условия для чувственного восприятия иноязычного окружения, что играет важную роль в формировании иноязычных навыков и умений, усвоении языкового и речевого материала.
Cognition always starts from the direct observation of things and phenomena due to the immediate human interaction with objects through the senses. To explore the unknown object a person has to examine it: determine the shape, color, hardness, taste, smell, etc. As a result, a studied educational matherial apeears to be the basis for the further mental processing. This means that the effectiveness of training depends on the maximum involvement to the process of cognition through the different senses of a person. Such a pecularity of a training process becomes the basis of the principle of clarity in teaching.