У статті розглядається проблема формування фахової творчості музиканта-виконавця у процесі інтерпретації музичного твору, одним із вирішальних чинників якого визначається розробка блоку сугестивно-медитативних методів. Розробка даного методичного блоку сприяє розвитку художньо-образної творчості та художньо-доцільної виконавської техніки музиканта, що в підсумку стає підґрунтям творення особистісно-значущої та художньо-вартісної музично-виконавської інтерпретації. Звідси випливає необхідність розгляду виконавського професіоналізму у взаємозумовленості, взаєморозвитку особистісної та фахової культури музиканта-виконавця.
В статье рассматривается проблема формирования профессионального творчества музыканта-исполнителя в процессе интерпретации музыкального произведения, одним из важных факторов которого определяется разработка блока суггестивно-медитативных методов. Разработка данного методического блока способствует развитию художественно-образного творчества и художественно-целесообразной исполнительской техники музыканта, что в итоге является основой для создания личностно-значимой и художественно-ценностной музыкально-исполнительской интерпретации. Отсюда определяется потребность рассмотрения исполнительской культуры во взаимосвязи, взаиморазвитии личностной и профессиональной культуры музыканта-исполнителя.
In an article the problem of professional creativity’s forming of musician-performer is viewed in the interpretation of musical composition, with a help of one of the decisive factors of which operation of suggestive-meditative methodical block is determined. Operation of given methodical block facilitates development of artistic-imaginative creativity and artistic-efficient performing technique of performer, what as a result becomes the basis of creation of personal-worthy and artistic-worthy musical-performing interpretation.