Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Проблема професіоналізації вчителя у сучасній Словаччині: концептуальні та нормативно-правові аспекти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ключкович, Т. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-03-14T19:10:26Z
dc.date.available 2016-03-14T19:10:26Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Ключкович Т. В. Проблема професіоналізації вчителя у сучасній Словаччині: концептуальні та нормативно-правові аспекти / Т. В. Ключкович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 42-47. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9606
dc.description.abstract В статті висвітлено особливості концептуальної розробки та нормативно-правового регулювання проблеми професійного розвитку вчителів у Словаччині. Зроблено висновок про те, що, попри наявність проблемних сфер, у Словаччині відбулися позитивні зміни в системі професіоналізації вчителів, орієнтовані на кар’єрний ріст та підвищення кваліфікації педагогів. Найбільш актуальною проблемою, яка потребує в майбутньому свого розв’язання, є нормативне визначення системи професійних стандартів вчителів.
dc.description.abstract В статье освещены особенности концептуальной разработки и нормативно-правового регулирования проблемы профессионального развития учителей в Словакии. Сделан вывод о том, что, несмотря на наличие проблемных сфер, в Словакии произошли позитивные изменения в системе профессионализации учителей, ориентированные на карьерный рост и повышение квалификации педагогов. Наиболее актуальной проблемой, которая требует в будущем своего решения, является нормативное регулирование системы профессиональных стандартов учителей.
dc.description.abstract The topicality of the material expressed in the given article is preconditioned by finding ways to improve the system of training and professional development of pedagogues in Ukraine in the process of integration into the European educational space. The experience of the neighboring countries that are regarded to be the members of the former socialist camp are of the utmost importance in this respect especially Slovakia. The problem of teacher professionalization actualized in Slovakia in the context of social and political change in early 1990s. But for a long time the effective steps to improve the status of teaching profession and betterment the pedagogues training were not made.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject Словаччина
dc.subject вчитель
dc.subject кар’єрний ріст
dc.subject Словакия
dc.subject учитель
dc.subject карьерный рост
dc.subject Slovakia
dc.subject teacher
dc.subject career progress
dc.subject.classification 371.12; 437.6
dc.title Проблема професіоналізації вчителя у сучасній Словаччині: концептуальні та нормативно-правові аспекти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу