DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 25 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9605
Title: Університетська освіта Німеччини в контексті Болонського процесу
Authors: Гаврилюк, А. В.
Keywords: університетська освіта
освітні реформи
Болонський процес
university education
Bologna process
educational reforms
университетское образование
образовательные реформы
Болонский процесс
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Гаврилюк А. В. Університетська освіта Німеччини в контексті Болонського процесу / А. В. Гаврилюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць. – Випуск 25 (35) / ред.кол. : Н.В.Гузій (відп. ред.). – К. : Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2015. – С. 39-42.
Abstract: У статті розглядаються особливості розвитку університетської освіти Німеччини другої половини ХХ – на початку ХХІ ст. в контексті Болонського процесу. У статті розглянуто поняття класичного університету Німеччини, освітньої політики. Представлено основні нормативно-правові документи, які регулюють освітню політику класичних університетів Німеччини. Визначено основні вектори академічної мобільності студентів та викладачів класичних університетів Німеччини.
The article focuses on peculiarities of the university education of Germany during the last half of the 20th century and in the beginning of the 21st century in the context of Bologna process. Due to the implementation of the Bologna process the field of higher education in Germany has changed drastically. One of the main changes was a transition from old traditional degrees into the new one – such as Bachelor, Master degrees at the universities. All German universities signed a petition to implement the new degrees till 2010. However, there are still some universities that had old degrees.
В статье рассматриваются особенности университетского образования Германии второй половины ХХ – в начале ХХІ в. в контексте Болонского процесса. В статье рассмотрено понятие классического университета Германии, образовательной политики. Представлено основные нормативно-правовые документы, которые регулируют образовательную политику классических университетов Германии. Обозначено основные векторы академической мобильности студентов и преподавателей классических университетов Германии.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9605
Appears in Collections:Випуск 25

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gavryliuk.pdf247.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.