DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9596
Title: Формування готовності вчителя до діяльності в умовах адаптивної школи
Authors: Прокоф'єва, М. Ю.
Keywords: адаптивне навчання
адаптивна система навчання
готовність учителя до педагогічної діяльності в адаптивній школі
адаптивное обучение
адаптивная система обучения
готовность учителя к педагогической деятельности в адаптивной школе
adaptive learning
system of adaptive learning
teacher commitment to teaching in the adaptive school
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Прокоф'єва М. Ю. Формування готовності вчителя до діяльності в умовах адаптивної школи / М. Ю. Прокоф'єва // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 172-174.
Abstract: У статті охарактеризовано особливості адаптивної школи як технології індивідуалізації та диференціації навчання, розглянуті компоненти і умови формування готовності майбутнього вчителя до роботи в умовах адаптивної школи.
В статье охарактеризованы особенности адаптивной школы как технологии индивидуализации и дифференциации обучения, рассмотрены компоненты и условия формирования готовности будущего учителя к работе в условиях адаптивной школы.
The article describes the school as a particularly adaptive technology customization and differentiation of instruction, reviews the components and conditions of availability of future teachers to work in adaptive school.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9596
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokofieva.pdf205.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.