DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9589
Title: Змістова характеристика компонентів естетичної підготовки студентів до педагогічної діяльності
Authors: Шмельова, Т. В.
Keywords: культура
естетичне середовище
естетична освіченість
культура
эстетическая среда
эстетическая грамотность
culture
the aesthetic environment
aesthetic literacy
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Шмельова Т. В. Змістова характеристика компонентів естетичної підготовки студентів до педагогічної діяльності / Т. В. Шмельова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 142-145.
Abstract: У статті розглядаються основні компоненти естетичної підготовки майбутніх учителів початкових класів та характеризується вплив культурного середовища на естетичний розвиток особистості. З′ясовується питання необхідності естетичної освіченості студентів.
В статье рассматриваются основные компоненты эстетической подготовки будущих учителей начальных классов. Характеризуется культурная среда и ее воздействие на эстетическое развитие личности. Выясняется вопрос о необходимости эстетической грамотности будущих учителей.
Main components of future primary school teachers aesthetic training are reviewed in the article. The cultural environment and its impact on the aesthetic development of personality is characterized. The issue of necessity of aesthetic literacy of future teachers is considered.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9589
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shmelova.pdf201.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.