DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9582
Title: Формування професійних компетенцій учителів правничих курсів при опануванні навчальної дисципліни "Методика викладання правознавства"у ВНЗ України
Authors: Нагорна, Т. В.
Keywords: компетентнісний підхід
групові методи навчання
дилема
кейс-технології
компетентностный подход
групповые методы обучения
дилемма
кейс-технологии
competence a campaign
group methods
a dilemma
a case-technology
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Нагорна Т. В. Формування професійних компетенцій учителів правничих курсів при опануванні навчальної дисципліни "Методика викладання правознавства"у ВНЗ України / Т. В. Нагорна // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 118-121.
Abstract: У статті розглядається формування професійних компетенцій майбутніх учителів правничих курсів при опануванні навчальної дисципліни «Методика викладання правознавства» у ВНЗ України. У педагогічній літературі компетентнісний підхід розглядається формування професійних компетенцій майбутніх учителів правничих курсів при опануванні навчальної дисципліни «Методика викладання правознавства» у ВНЗ України. У педагогічній літературі компетентнісний піхід розглядається як спрямованість педагогічного процесу на формування і розвиток ключових (базових, основних) і предметних компетентностей особистості, результатом якого буде сформована загальна компетентність людини, що є сукупністю ключових компетентностей (інтегрована характеристика особистості). Науковці європейських країн вважають, що набуття молоддю знань, умінь і навичок спрямоване на вдосконалення їхньої компетентності, сприяє інтелектуальному й культурному розвитку особистості, що видається можливим при опануванні навчальної дисципліни ―Методика викладання правознавств‖» у ВНЗ України.
В статье рассматривается формирование профессиональной компетентности будущих учителей правоведения при освоении учебной дисциплины "Методика преподавания правовеведения" в ВУЗ Украины. В педагогической литературе компетентностный поход рассматривается как направление педагогического процессана формирование и развитие ключевых (главных, основних) и предметних компетентностей личности, результатом котрого [которого] станет сформированная общая компетентность, что являет собой совокупность ключевых компетентностей (интегрированная характеристика личности). Ученые европейских стран считают, что получение молодыми людьми знаний, умений и навычек [навыков] направлено [направленных] на усовершенствование их компетентности, помогает интеллектуальному и культурному развитию личности, что происходит и при изучении дисциплины "Методика преподавания правовеведения [правоведения]" в ВУЗ Украины.
The article features the formation of professional competence of future teachers of law courses in mastering the discipline «teaching law» in the universities of Ukraine. In the pedagogical literature competence approach is seen as oriented educational process on the formation and development of key and subject competencies of the individual, resulting in overall competence will form the person who is a set of key competencies (integrated personality characteristics). Under the professional competence of teachers, sharing the opinion of the majority of researchers, we understand the ability of teachers to effectively carry out their professional activities, possession of the necessary amount of teacher knowledge and skills that determine the formation of his educational activities, teaching communication and personality of the teacher as a carrier of certain values, ideals and educational awareness. An important component of professional competence of teachers to a culture of thinking in school-age children is to understand the direct correlation between the development of the intellectual culture of the teacher and the level of its activity. The term professional competence, we consider knowledge, skills and experience to future teachers for their profession.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9582
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nagorna.pdf215.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.