DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9579
Title: Індивідуальний підхід як складова особистісно орієнтованого навчання майбутнього вчителя музики
Authors: Косенко, П. Б.
Keywords: індивідуальний підхід
мотивація
професійне становлення
индивидуальный подход
мотивация
профессиональное становление
individual approach
motivation
professional becoming
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Косенко П. Б. Індивідуальний підхід як складова особистісно орієнтованого навчання майбутнього вчителя музики / П. Б. Косенко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – 103-107.
Abstract: У статті розглядається індивідуальний підхід до навчання майбутнього вчителя музики з точки зору особистісно орієнтованого навчання. Аналізуються зовнішні фактори та внутрішні чинники становлення особистості студента.
В статье рассматривается индивидуальный подход к обучению будущего учителя музыки с точки зрения личностно ориентированного обучения. Анализируются внешние и внутренние факторы становления личности студента.
The article deals with an individual approach to training future music teachers in terms of personality-oriented education. Analyzes the internal and external factors development of the personality of the student.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9579
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosenko.pdf279.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.