DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9577
Title: Сутність професійного самовиховання майбутніх вчителів природничих дисциплін
Authors: Іщенко, В. І.
Keywords: професійна підготовка
професійне становлення особистості
професійна діяльність
профессиональная подготовка
профессиональное становление личности
профессиональная деятельность
professional preparation
professional becoming of personality
professional activity
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Іщенко В. І. Сутність професійного самовиховання майбутніх вчителів природничих дисциплін / В. І. Іщенко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 96-100.
Abstract: Стаття розкриває особливості професійної підготовки майбутніх спеціалістів природничих дисциплін в умовах соціально-економічних реформ. Особливої уваги приділяється проблемі професійного становлення та професійного самовиховання студента, як майбутнього вчителя. Наведено ряд аспектів, що впливають на становлення та розвиток майбутніх педагогів з точки зору особистісної та професійної
Статья раскрывает особенности профессиональной подготовки будущих специалистов естественных дисциплин в условиях социально-экономических реформ. Особенного внимания уделяется проблеме профессионального становления и профессионального самовоспитания студента, как будущего учителя. Приведен ряд аспектов, которые влияют на становление и развитие будущих педагогов с точки зрения личностной и профессиональной.
The article exposes the features of professional preparation of future specialists of natural disciplines in the conditions of socio-economic reforms. Special attention spared the problem of the professional becoming and professional self-education of student, as a future teacher. The row of aspects which influence on becoming and development of future teachers from point of personality and professional is resulted.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9577
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ishchenko.pdf222.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.