DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9576
Title: Студент як суб'єкт соціокультурної діяльності: перевизначення завдань педагогічного впливу
Authors: Жорнова, О. І.
Keywords: суб'єкт соціокультурної діяльності
формування студентів суб'єктами соціокультурної діяльності
педагогічний вплив на формування студентів суб'єктами соціокультурної діяльності
субъект социокультурной деятельности
формирование студентов субъектами социокультурной деятельности
педагогическое влияния на формирование студентов субъектами социокультурной деятельности
subject of socialcultural activity
forming students to be subjects of socialcultural activity
pedagogical influence as forming students to be subjects of socialcultural activity
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Жорнова О. І. Студент як суб'єкт соціокультурної діяльності: перевизначення завдань педагогічного впливу / О. І. Жорнова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 92-96.
Abstract: Допис присвячено висвітленню результатів проведеної роботи щодо визначення феноменального положення суб'єктної активності студентів у повсякденні як об'єкта, предмета вивчення та предмета набуття, доведення динамічного характеру формування студентів суб'єктами соціокультурної діяльності та можливості педагогічного впливу на цей процес.
В статье освещены результаты проведенной работы по определению феноменального положения субъектной активности студентов в повседневности как объекта, предмета изучения и предмета становления, обосновано динамический характер формирования студентов субъектами социокультурной деятельности и возможности педагогического влияния на этот процесс.
This article presents the results of this work, by definition, subjective phenomenal activity of the students in everyday life as an object, the object of study and subject formation, justified by the dynamic nature of the formation of students' subjects of cultural activities and opportunities of pedagogical influence on this process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9576
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhornova.pdf206.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.