У статті розглядається проблема гуманістичного потенціалу та структура дидактико-методичної системи В.Шаталова. Здійснено цілісно науковий аналіз становлення основних концептуальних та теоретико-методичних підходів дидактико-методичної системі В.Шаталова. Обґрунтовано, що основою дидактичної складової цієї системи виступають шаталівькі принципи організації навчально-виховного процесу, які виконують функції регуляторів педагогічного забезпечення всебічного розвитку особистості школяра.
The problem of humanism potential and structure of the didactics-methodical system of V.Shatalov is examined in the article. The scientific analysis of becoming of basic conceptual and theorist-methodical approaches is carried out integrally to the didactics-methodical system of V.Shatalov. Grounded, that Shatalov principles come forward basis of didactics constituent of this system organizations of educational educate process, which execute the functions of regulators of the pedagogical providing of comprehensive development of personality of schoolboy.
В статье рассматривается проблема гуманистического потенциала и структура дидактико-методической системы В.Шаталова. Осуществлен целостно научный анализ становления основных концептуальных и теоретико-методических подходов дидактико-методической системе В.Шаталова. Обоснованно, что основой дидактичной составляющей этой системы выступают шаталовские принципы организации учебно-воспитательного процесса, которые выполняют функции регуляторов педагогического обеспечения всестороннего развития личности школьника.В статье рассматривается проблема гуманистического потенциала и структура дидактико-методической системы В.Шаталова. Осуществлен целостно научный анализ становления основных концептуальных и теоретико-методических подходов дидактико-методической системе В.Шаталова. Обоснованно, что основой дидактичной составляющей этой системы выступают шаталовские принципы организации учебно-воспитательного процесса, которые выполняют функции регуляторов педагогического обеспечения всестороннего развития личности школьника.