DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9574
Title: Дидактико-методична система В. Ф. Шаталова
Authors: Чорний, В. В.
Keywords: дидактико-методична система
дитино центрична
особистістно-розвивальна
дидактико-методична система
ребенкацентричная
личносно-розвивающа [личностно-развивающая]
didactics-methodical system
childcenteral aksiologikal approach
personality- developing
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Чорний В. В. Дидактико-методична система В. Ф. Шаталова / В. В. Чорний // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 83-86.
Abstract: У статті розглядається проблема гуманістичного потенціалу та структура дидактико-методичної системи В.Шаталова. Здійснено цілісно науковий аналіз становлення основних концептуальних та теоретико-методичних підходів дидактико-методичної системі В.Шаталова. Обґрунтовано, що основою дидактичної складової цієї системи виступають шаталівькі принципи організації навчально-виховного процесу, які виконують функції регуляторів педагогічного забезпечення всебічного розвитку особистості школяра.
The problem of humanism potential and structure of the didactics-methodical system of V.Shatalov is examined in the article. The scientific analysis of becoming of basic conceptual and theorist-methodical approaches is carried out integrally to the didactics-methodical system of V.Shatalov. Grounded, that Shatalov principles come forward basis of didactics constituent of this system organizations of educational educate process, which execute the functions of regulators of the pedagogical providing of comprehensive development of personality of schoolboy.
В статье рассматривается проблема гуманистического потенциала и структура дидактико-методической системы В.Шаталова. Осуществлен целостно научный анализ становления основных концептуальных и теоретико-методических подходов дидактико-методической системе В.Шаталова. Обоснованно, что основой дидактичной составляющей этой системы выступают шаталовские принципы организации учебно-воспитательного процесса, которые выполняют функции регуляторов педагогического обеспечения всестороннего развития личности школьника.В статье рассматривается проблема гуманистического потенциала и структура дидактико-методической системы В.Шаталова. Осуществлен целостно научный анализ становления основных концептуальных и теоретико-методических подходов дидактико-методической системе В.Шаталова. Обоснованно, что основой дидактичной составляющей этой системы выступают шаталовские принципы организации учебно-воспитательного процесса, которые выполняют функции регуляторов педагогического обеспечения всестороннего развития личности школьника.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9574
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chorniy.pdf201.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.