DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9569
Title: Теоретичні основи формування суб'єктності студента університету з позицій педагогічної акмеології
Authors: Шехавцова, С. О.
Keywords: професійно-педагогічна підготовка
професійна самосвідомість
саморозвиток студента
профессионально-педагогическая подготовка
профессиональное самосознание
саморазвитие студента
professional and pedagogical preparation
professional selfconsciousness
student’s self-development
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Шехавцова С. О. Теоретичні основи формування суб'єктності студента університету з позицій педагогічної акмеології / С. О. Шехавцова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 67-71.
Abstract: В статті розглядаються теоретичні основи формування суб‘єктності студента з позицій педагогічної акмеології. Автор розкриває основні напрямків проявлення суб‘єктності студента в контексті професійної акмеології.
В статье рассматриваются теоретические основы формирования субъектности студента с позиций педагогической акмеологии. Автор раскрывает основные направления проявления субъектности студента в контексте профессиональной акмеологии.
The article deals with the theoretical fundamentals of the student‘s subjectivness formation from the position of Pedagogical Аcmeology. The author studies the core directions of student‘s subjectiveness recognition in the professional acmeological context.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9569
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shekhаvtsov.pdf217.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.