DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9564
Title: Структура і зміст професійної компетентності майбутнього вчителя природничих дисциплін профільної школи
Authors: Оніпко, В. В.
Keywords: професійна підготовка вчителя
природничі дисципліни
структурно-рівнева модель професійної компетентності вчителя
профессиональная подготовка учителя
естественные дисциплины
структурно-уровневая модель профессиональной компетентности учителя
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Оніпко В. В. Структура і зміст професійної компетентності майбутнього вчителя природничих дисциплін профільної школи / В. В. Оніпко // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.17 (27). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – C. 39-43.
Abstract: У статті визначено сутність професійної компетентності майбутнього вчителя природничих дисциплін профільної школи, її зміст та структуру. Розкрито поняття ―професійна компетентність учителя‖, виокремлено професійно-педагогічні компетенції в структурі готовності вчителя до профільного навчання старшокласників та наведено структурно-рівневу модель професійної компетентності вчителя.
В статье определена сущность профессиональной компетентности будущего учителя естественных дисциплин профильной школы, ее содержание и структуру. Раскрыто понятие ―профессиональная компетентность учителя‖, выделены профессионально-педагогические компетенции в структуре готовности учителя к профильному обучению старшеклассников. Приведена структурно-уровневая модель профессиональной компетентности учителя.
The article explains the purpose of professional competence of future teachers of natural sciences specialized schools, its content and structure. The concepts "professional competence of teachers," singled out vocational and educational competence in the structure of teacher preparedness in the special education pupils. Given the structural-level model of professional competence of teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9564
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Onіpko.pdf224.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.