DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9557
Title: Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми самостійності в навчальній діяльності
Authors: Бондар, Л. А.
Keywords: студент
самостійність
історія
філософія
студент
самостоятельность
история
философия
the student
independence
history
philosophy
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Бондар Л. А. Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми самостійності в навчальній діяльності / Л. А. Бондар // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 21-26.
Abstract: У статті презентуються результати історико-педагогічного аналізу становлення проблеми самостійності в навчальній діяльності, розглянуто методологічні проблеми щодо організації самостійної роботи студентів.
В статье презентуються результаты историко-педагогического анализа становления проблемы самостоятельности в учебной деятельности, рассмотрены методологические проблемы относительно организации самостоятельной работы студентов.
The historical and didactical analysis becoming the problem of independence in educational activity is done in this article. The methodological problems of architecture of self-maintained work of the students are surveyed here.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9557
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bondar.pdf221.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.