У статті проаналізовано стан вирішення однієї із актуальних проблем освітньої політики зарубіжних держав, а саме: з‘ясування суті ключових компетентностей особистості фахівця з рідної мови і літератури. Інтерпретовано найбільш знакові підходи зарубіжних дослідників до с труктури професійного профілю фахівця з позицій компетентнісного підходу на основі використання відповідних термінів. Автором представлено власну позицію щодо професійного профілю вчителя-словесника на основі використання позитивного зарубіжного досвіду.
В статье проанализировано одну из актуальных проблем образовательной политики зарубежных государств, а именно: выяснение сущности ключевых компетенций в профессиональном профиле специалиста по родному языку и литературе. Интерпретировано наиболее знаковые подходы зарубежных исследователей к структуре профессионального профиля специалиста с позиций компетентностного подхода. Представлено авторскую позицию относительно профессионального профиля учителя-словесника на основе использования положительного зарубежного опыта.
The article analyzes one of the pressing problems of the educational policy of foreign countries, namely, finding the essence of core competencies in the professional profile of a specialist in language and literature. Interpreted by the most emblematic approaches to the structure of foreign researchers expert professional profile in terms of competence-based approach. Presented by the author's position relative to the professional profile of teachers, the teacher of literature on the basis of a positive foreign experience.