DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9539
Title: Педагогічні фактори та принципи формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін
Authors: Реброва, О. Є.
Keywords: ментальність
художньо-ментальний досвід
організаційно-методична система
ментальность
художественно-ментальный опыт
организационно-методическая система
the mentality
artistic, mental experience
organizational and methodical system factors
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Реброва О. Є. Педагогічні фактори та принципи формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін / О. Є. Реброва // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 110-114.
Abstract: У статті уточнені сутність художньої ментальності, художньо-ментального досвіду як нових категорій педагогіки мистецтва. Розкрито основні фактори впливу на формування художньо-ментального досвіду майбутніх учителів мистецьких дисциплін (музики та хореографії). Показано вплив фаторів на вибір педагогічних принципів як компоненту системи управління якістю художньої освіти майбутніх учителів.
В статье уточнена сущность художественной ментальности, художественно-ментального опыта как новых категорий педагогики искусства. Раскрыты основные факторы, влияющие на формирование художественно-ментального опыта будущих учителей художественных дисциплин (музыки и хореографии). Показано влияние факторов на процесс выбора педагогических принципов, как компонента системы управления качеством художественного образования будущих учителей.
Article clarified the essence of the artistic mentality, artistic and mental experiences as new categories of art pedagogy. There are the main factors revealed in, which have influence into the formation of artistic and mental experiences of future teachers of arts subjects (music and choreography). The factors’ influence on the choice of pedagogical principles also declared as components of a quality management system of art education of future teachers.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9539
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rebrovа.pdf213.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.