DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9537
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопович, Н. М.uk_UA
dc.date.accessioned2016-03-14T18:41:15Z-
dc.date.available2016-03-14T18:41:15Z-
dc.date.issued2012uk_UA
dc.identifier.citationПопович Н. М. Професійно-особистісний досвід вчителя музики як основа його фахової компетенції / Н. М. Попович // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 103-105.ru_RU
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9537-
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність професійно-особистісного досвіду вчителя музики як основи його фахової компетентності. Визначено роль готовності вчителя до свідомої професійної діяльності; висвітлено специфіку моделювання професійної діяльності конкурентоспроможного фахівця; конкретизовано сутність професійної самореалізації майбутнього вчителя музики.-
dc.description.abstractВ статье рассматривается сущность профессионально-личностного опыта учителя музыки, являющегося основой его профессиональной компетентности. Определена роль готовности учителя к осознанной профессиональной деятельности; обоснована специфика моделирования профессиональной деятельности конкурентоспособного специалиста; конкретизирована сущность профессиональной самореализации будущего учителя музыки.-
dc.description.abstractThe article focuses of is professional-personal experience of the teacher of the music, being is considered by a basis of its professional competence. The role of readiness of the teacher to the realized professional work is certain; specificity modeling of professional work of the competitive expert is proved; the essence of professional self-realization of the future teacher of music is concretized.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherВид-во НПУ ім. М. П. Драгомановаru_RU
dc.subjectпрофесійно-особистісний досвід-
dc.subjectмайбутній вчитель музики-
dc.subjectсистема педагогічної освіти-
dc.subjectпрофессионально-личностный опыт-
dc.subjectбудущий учитель музики-
dc.subjectсистема педагогического образования-
dc.subjectis professional-personal experience-
dc.subjectfuture music master-
dc.subjectsystem of pedagogical formation-
dc.subject.classification371.134: 78-
dc.titleПрофесійно-особистісний досвід вчителя музики як основа його фахової компетенціїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popovych.pdf215.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.