DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9537
Title: Професійно-особистісний досвід вчителя музики як основа його фахової компетенції
Authors: Попович, Н. М.
Keywords: професійно-особистісний досвід
майбутній вчитель музики
система педагогічної освіти
профессионально-личностный опыт
будущий учитель музики
система педагогического образования
is professional-personal experience
future music master
system of pedagogical formation
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Попович Н. М. Професійно-особистісний досвід вчителя музики як основа його фахової компетенції / Н. М. Попович // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 103-105.
Abstract: У статті розглядається сутність професійно-особистісного досвіду вчителя музики як основи його фахової компетентності. Визначено роль готовності вчителя до свідомої професійної діяльності; висвітлено специфіку моделювання професійної діяльності конкурентоспроможного фахівця; конкретизовано сутність професійної самореалізації майбутнього вчителя музики.
В статье рассматривается сущность профессионально-личностного опыта учителя музыки, являющегося основой его профессиональной компетентности. Определена роль готовности учителя к осознанной профессиональной деятельности; обоснована специфика моделирования профессиональной деятельности конкурентоспособного специалиста; конкретизирована сущность профессиональной самореализации будущего учителя музыки.
The article focuses of is professional-personal experience of the teacher of the music, being is considered by a basis of its professional competence. The role of readiness of the teacher to the realized professional work is certain; specificity modeling of professional work of the competitive expert is proved; the essence of professional self-realization of the future teacher of music is concretized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9537
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Popovych.pdf215.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.