DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9530
Title: Поняття "компетенція"у контексті аксіологічного підходу в освіті
Authors: Мальцева, О. Г.
Keywords: компетентнісний підхід
аксіологічний підхід
особистісний смисл навчання
компетентносный подход
аксиологический поход
личностный смысл обучения
competence approach
axiologic approach
personal sense of education
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Мальцева О. Г. Поняття "компетенція"у контексті аксіологічного підходу в освіті / О. Г. Мальцева // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 76-79.
Abstract: Дана стаття конкретизує сутність поняття ―компетенція‖ в контексті аксіологічного підходу в освіті, розглядє компетенцію як аксіолексему категоріального апарату компетентнісного підходу та як засіб реалізації особистісних смислів навчання.
Статья раскрывает сущность понятия ―компетенция‖ в контексте аксиологического похода в образовании, рассматривает компетенцию как аксиолексему категориального аппарата компетентносного похода и как способ реализации личностного смысла образования.
The article reveals the concept of competence in education in the context of axiologic approach as axiolexeme of categorial instrument of competence approach, considers competence as a way to realize the personal sense of education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9530
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maltsevа.pdf243.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.