DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9527
Title: К процессу формирования профессионального тезауруса будущего преподавателя музыки: современные аспекты изучения музыкальных жанров
Authors: Калашник, М. П.
Keywords: професійний тезаурус
музичні жанри
партита
профессиональный тезаурус
музыкальный жанр
партита
professional thesaurus
musical genre
partita
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Калашник М. П. К процессу формирования профессионального тезауруса будущего преподавателя музыки: современные аспекты изучения музыкальных жанров / М. П. Калашник // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 16. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики: збірник наукових праць /Ред.кол.: Н.В.Гузій (відп. ред.). – Вип.16 (26). – К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2012. – Спец. вип. – Літературно-мистецька освіта: традиції, новації, перспективи. – C. 63-68.
Abstract: У статті розглядаються уяви про міри жанрової своєрідності парти-ти і проблема підношення матеріалу по даній темі в процесі формування професійного тезауруса майбутніх викладачів музики.
В статье рассматриваются представления о мере жанровой своеобразности партиты и проблема преподнесения материала по данной теме в процессе формирования профессионального тезауруса будущих преподавателей музыки.
The article considers the notions about the measure of genre peculiarity of partita and the problem of presenting of materials on this subject in the process of forming the professional thesaurus of music teachers-to be.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9527
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalashnyk.pdf222.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.