Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена потребами вивчення та використання історико-педагогічного досвіду минулого у підготовці майбутніх учителів музики, посиленням уваги до проблем духовного розвитку особистості засобами музичного мистецтва, формування індивідуальних творчих здібностей. Вивчення питань розвитку музично-педагогічної освіти зумовлює постановку і вирішення низки завдань духовного відродження української нації. В такій ситуації надзвичайно важливо оживити музичні та художні традиції, відновити культурний, соціальний і духовний зв‘язок поколінь. Все це можна здійснити шляхом вивчення музично-педагогічної спадщини минулого.
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена потребностями изучения и использования историко-педагогического опыта прошлого в подготовке будущих учителей музыки, усилением внимания к проблемам духовного развития личности путѐм музыкального искусства, формирования индивидуальных творческих способностей. Изучение вопросов развития музыкально-педагогического образования обусловливает постановку и решение ряда задач духовного возрождения украинской нации. В такой ситуации крайне важно оживить музыкальные и художественные традиции, восстановить культурную, социальную и духовную связь поколений. Всѐ это возможно осуществить путѐм изучения музикально-педагогического наследия прошлого.
Relevance of the material presented in the article due to the needs of the study and use of historical and educational experience of the past, in the preparation of future teachers, of music strengthening аttention to the problems of individual spiritual development through music, formation of individual creativity. The study of the issue of the music teacher education determines the formulation and solution of many problems of the spiritual revival of the Ukrainian nation. In such situation is very important to revive the musical and artistic traditions,restore cultural, social and spiritual bond between generations. All this may be accomplished by studying music and teaching legacy of the past.