DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9508
Title: Розвиток мислення на уроках природознавства
Authors: Митник, Олександр
Богомаз, Наталія
Keywords: гіпотеза
осяяння
усвідомлення проблеми
перевірка на практиці
гипотеза
озарение
осознание проблемы
проверка на практике
hypothesis
illumination
awareness of issues
practice test
Issue Date: 2013
Publisher: Журнал "Учитель початкової школи"
Series/Report no.: Учитель початкової школи;№6
Abstract: Розкрито зміст етапів творчого навчально-виховного процесу, характерного для уроків природознавства, та проілюстровано їх відповідними фрагменти уроків у 1-му класі.
Раскрыто содержание этапов творческого учебно-воспитательного процесса, характерного для уроков природоведения, и проиллюстрировано их соответствующими фрагменты уроков в 1-м классе.
The content of the creative phases of the educational process, characteristic of natural science lessons, and illustrate their respective pieces lessons in 1-st class.
Description: Творчі завдання з природознавства
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9508
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ROZVITOK MISLENNJa.pdf1.93 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.