DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет природничо-географічної освіти та екології » Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9434
Title: Загальноосвітні школи-інтернати як навчально-виховні заклади нового типу: особливості становлення та розвитку
Authors: Покась, Віталій Петрович
Keywords: освіта
людина
діти з особливими потребами
інтернатна освіта
виховання
культура
education
human
children with the special necessities
boarding-school education
bringing up
culture
образование
человек
дети с особыми потребностями
интернатное образование
воспитание
культура
Issue Date: 2010
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Покась, Віталій Петрович. Загальноосвітні школи-інтернати як навчально-виховні заклади нового типу: особливості становлення та розвитку / В. П. Покась // Нова парадигма. Філософія. Політологія. Соціологія : Журнал наук. праць / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Творче об-ня "Нова парадигма". - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 98. - С. 55-67.
Abstract: У статті аналізуються проблеми становлення та розвитку загальноосвітніх шкіл-інтернатів як особливих закладів для навчання та виховання дітей з особливими потребами.
In the article the problems of becoming and development of general boarding-schools as special establishments for teaching and education of children with the special necessities are analyzed.
В статье анализируются проблемы становления и развития общеобразовательных школ-интернатов как особых заведений для обучения и воспитания детей с особыми потребностями.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9434
Appears in Collections:Наукові праці Факультету природничо-географічної освіти та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pokas’ V. P..pdf341.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.