Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горошко, Ю. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2016-02-18T08:28:31Z
dc.date.available 2016-02-18T08:28:31Z
dc.date.issued 2015 uk_UA
dc.identifier.citation Горошко, Ю. В. Про часову складність алгоритмів / Ю. В. Горошко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : зб наук. праць. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 15 (22). - C. 27-31. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9388
dc.description.abstract Як правило, розглядувані в курсі основ програмування і алгоритмізації задачі стандартизовані, але їх недосить, щоб підготувати творчого вчителя інформатики. Тому, крім таких задач, треба розглядати і більш складні задачі, які мають нестандартне формулювання, фабулу, неочевидні методи розв’язування, так звані олімпіадні задачі. Це надасть можливість підвищити у студентів навички інформаційного моделювання, зацікавити їх даною дисципліною, підготувати до творчої педагогічної діяльності, сформувати відповідні компетентності щодо навчання основ програмування, проведення шкільних олімпіад. Якраз для таких творчих, нестандартних задач надзвичайно важливим стає етап тестування отриманої програми.
dc.description.abstract Как правило, рассматриваемые в курсе основ программирования и алгоритмизации задачи стандартизированы, но их недостаточно, чтобы подготовить творческого учителя информатики. Поэтому, кроме таких задач, следует рассматривать и более сложные задачи, которые имеют нестандартное формулировка, фабулу, неочевидные методы решения, так называемые олимпиадные задачи. Это позволит повысить у студентов навыки информационного моделирования, заинтересовать их данной дисциплиной, подготовить к творческой педагогической деятельности, сформировать соответствующие компетентности по обучению основам программирования, проведения школьных олимпиад. Именно для таких творческих, нестандартных задач чрезвычайно важным становится этап тестирования полученной программы.
dc.description.abstract Generally, the proposed in the course of programming and algorithmic tasks standardized, but not enough to prepare creative science teacher. Therefore, in addition to these problems must be considered and more complex tasks that are non-standard language, plot, non-obvious methods of solving the so-called оlympiad problem. This will provide an opportunity to improve the students' skills of information modeling, interest them in this discipline to prepare creative educational activities, to generate relevant knowledge for learning the basics of programming, school competitions. Just for these creative and innovative tasks is increasing the testing phase of the program received.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject алгоритм
dc.subject алгоритм
dc.subject algorithm
dc.subject програмування
dc.subject программирование
dc.subject programming
dc.subject тестування отриманої програми
dc.subject тестирования полученной программы
dc.subject the testing phase of the program
dc.title Про часову складність алгоритмів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу