Комп’ютерна підтримка вивчення математичних методів є одним з важливих факторів
стимулювання учнів, студентів до активної навчально-пізнавальної діяльності. Комп’ютерний
супровід робить навчання більш доступним та цікавим, що зумовлює добрий педагогічний ефект при
вивченні математичних методів. Тому безперечно, що комп’ютерно-орієнтовані технології навчання
слід якомога широко і разом з тим педагогічно виважено впроваджувати в навчальний процес в
середніх і вищих навчальних закладах.
Компьютерная поддержка изучения математических методов является одним из важных факторов
стимулирование учеников, студентов к активной учебно-познавательной деятельности. Компьютерное сопровождение делает обучение более доступным и интересным, что приводит к хорошему педагогическому эффекту при изучении математических методов. Поэтому бесспорно, что компьютерно-ориентированные технологии обучения следует как можно широко и вместе с тем педагогически взвешенно внедрять в учебный процесс в средних и высших учебных заведениях.
Computer support the study of mathematical methods is an important factor stimulate students in active teaching and learning activities. Computer
support makes learning more accessible and interesting, which leads to good teaching effect in
study of mathematical methods. So no doubt that computer-oriented technology training should as well, yet educationally carefully implement the learning process secondary and higher education.