Зростання обсягів наукових та навчальних матеріалів, що пов’язано з високими темпами розвитку науки, вимагає переосмислення ролі, призначення і методів використання традиційних (паперових) технологій зберігання, розповсюдження та пошуку необхідних відомостей. Вчитель має бути підготовленим до використання інновацій у своїй професійній діяльності, володіти різноманітними засобами та методами науково-дослідної роботи, ефективно здійснювати діяльність у інформаційному просторі. Особливо це стосується підготовки майбутнього вчителя інформатики, зважаючи на сучасні стрімкі темпи розвитку інформаційно-комунікаційних технологій. Поява електронних науково-освітніх бібліотек, спрямованих на реалізацію принципів відритого доступу до знань, створює умови для активізації науково-дослідної роботи студентів.
Рост объемов научных и учебных материалов, что связано с высокими темпами развития науки, требует переосмысления роли, назначения и методов использования традиционных (бумажных) технологий хранения, распространения и поиска необходимых сведений. Учитель должен быть подготовленным к использованию инноваций в своей профессиональной деятельности, владеть различными средствами и методами научно-исследовательской работы, эффективно осуществлять деятельность в информационном пространстве. Особенно это касается подготовки будущего учителя информатики, учитывая современные стремительные темпы развития информационно-коммуникационных технологий. Появление электронных научно-образовательных библиотек, направленных на реализацию принципов отрытого доступа к знаниям, создает условия для активизации научно-исследовательской работы студентов.
The growth of research and educational materials, due to the rapid pace of scientific development requires a rethinking of the role, purpose and use of traditional methods (paper) technology storage, distribution and retrieval of necessary information. The teacher must be prepared to use innovation in their professional activities have a variety of means and methods of research, effectively carry out activities in the information space. This is especially true of future teacher of computer science, given the rapid pace of modern information and communication technologies. The emergence of electronic scientific and educational libraries aimed at implementing the principles of open access to knowledge, creates the conditions for activation of research students.