У навчальному посібнику висвітлено питання методики навчання дітей, які мають порушення зору, основ граматики та правопису. Зокрема, розкриваються специфіка організації навчання української мови дітей з порушеннями зору, методичні особливості формування граматичних понять, орфографічних умінь та навичок у даної категорії молодших школярів. Посібник включає практикум, в якому представлено розробки практичних, лабораторних занять, тести та завдання для перевірки знань студентів. Призначено для студентів університетів, які навчаються за освітнім напрямом «Корекційна освіта», вчителів початкових класів шкіл для сліпих дітей та дітей зі зниженим зором.
In the book highlights issues of teaching methods for children with visual impairment, the basics of grammar and spelling. In particular, the organization revealed the specifics of teaching Ukrainian children with visual impairments, methodical peculiarities of formation of grammatical concepts, spelling and skills in this category of younger pupils. The manual includes practical work, which features the development of practical, laboratory work, tests and tasks to test students' knowledge. Intended for university students enrolled in the educational field of "Correctional Education", primary school teachers of schools for blind children and children with low vision.