У статті подано та обґрунтовано авторську модель організаційно-педагогічної системи формування музично-педагогічної компетентності майбутніх педагогів ДНЗ – вихователів та музичних керівників. Розкрито основні компоненти даної моделі-цільовий, змістовий, технологічний, результативний, що разом забезпечують професійну підготовку майбутніх педагогів.
В статье подается и обосновывается авторская модель формирования музыкально-педагогической компетентности будущих педагогов детей до школьного возраста – воспитателей и музыкальных руководителей. Раскрываются основные компоненты данной модели – целевой, содержательный, технологический, результативный, которые обеспечивают профессиональную подготовку студентов.
The article is justified and the author’s model of musical pedagogical competence of future kindergarten teacher and musical tutorformation. The basic components of this model:target, substantial, technological, effective component, whichprovides professional training of students.