У статті проведено аналіз педагогічного змісту роботи сучасного викладача ВНЗ у
соціальних мережах Інтернету. Розглянуто мотиви користувачів соціальних мереж,
результати їх ранжування викладачами та студентами. Здійснено порівняльний аналіз
найпопулярніших в Україні соціальних мереж Інтернету, а також подано рекомендації щодо
вибору їх педагогом для використання у професійній діяльності.
The article presents the research of the pedagogical contents of university teacher’s work in the
Internet social networks. The social networks users’ motives and their rankings by students and teachers
have been analyzed in this work. There have also been made a comparative analysis of the Internet
social networks most popular in Ukraine, and given recommendations as to their choice by a teacher to
be used in his professional activity.
В статье проведен анализ педагогического содержания работы современного
преподавателя вуза в социальных сетях Интернета. Рассмотрены мотивы пользователей
социальных сетей, результаты их ранжирование преподавателями и студентами. Осуществлен
сравнительный анализ популярных в Украине социальных сетей Интернета, а также
представлены рекомендации по выбору их педагогом для использования в профессиональной
деятельности.