У статті проаналізовано сутність дитиноцентричних ідей, що є визначальними для
більшості виховних напрямів та наукових течій сьогодення. Дитина з її потребами сьогодні
стає “замовником” і змісту, і відповідних методів виховання. Зміст виховання випливає не з
потреб суспільства, не нав язується кимось, а визначається на основі прогнозованих
конкретних потреб самої дитини на засадах гуманізації її реального буття, посилення уваги
до системи її цінностей та інтересів.
Essence of childcentrism ideas that are qualificatory for most educator directions and flows of
present time is analysed in the article. A child with her necessities today becomes the “customer” of and
maintenance, and corresponding methods of education. The table of contents of education swims out not
from the necessities of society, non-intrusive someone, but determined on the basis of the forecast
certain necessities of child on principles of humanizing of her the real existence, strengthening of
attention to the system of her values and interests.
В статье проанализирована сущность детоцентричних идей, которые сегодня являются
определяющими для большинства воспитательных направлений и течений. Ребенок с его потребностями становится “заказчиком” и содержания, и соответствующих методов
воспитания. Содержание воспитания выплывает не из потребностей общества, которые
навязываются кем-то, а определяется на основе прогнозируемых конкретных потребностей
самого ребенка, учитывая принцип гуманизма, усиления внимания к системе ее ценностей и
интересов.