У статті висвітлюється зміст емоційно-ціннісного компонента у структурі професійної
ідентичності майбутніх фахівців технічного профілю. Визначено, що він включає інтереси,
прагнення, бажання працювати в обраній сфері; емоційні реакції на професійну ситуацію;
систему ціннісних орієнтацій. Здійснено аналіз критеріїв та показників цього компонента
структури.
The article highlights the emotional content of emotional and valuable component in the structure
of the professional identity of future specialists in technical field. There is determined that it involves the
interests, aspirations, desire to work in the chosen field; emotional reactions on professional situation;
system of value orientations. The analysis of criteria and indicators of the component structure is made.
В статье освещается содержание эмоционально-ценностного компонента в структуре
профессиональной идентичности будущих специалистов технического профиля. Определено,
что он включает интересы, стремления, желания работать в избранной сфере; эмоциональные
реакции на профессиональную ситуацію; систему ценностных ориентаций. Осуществлен анализ
критериев и показателей этого компонента структуры.