Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Диференційоване формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сморжевський, Юрій Людвігович
dc.date.accessioned 2011-10-26T10:52:37Z
dc.date.available 2011-10-26T10:52:37Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Сморжевський, Юрій Людвігович. Диференційоване формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю. Л. Сморжевський ; наук. керівник М. І. Бурда ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2008. - 20 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/88
dc.description.abstract Обгрунтовано методику диференційованого формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії. Проаналізовано різні підходи щодо тлумачення евристики як спеціальної галузі знань, розкрито зміст процесу організації управління евристичною діяльністю учнів. Розроблено психолого-методичні засади поетапного формування евристичних прийомів і принципи відбору системи вправ, диференційованих за складністю. Обгрунтовано методичні умови організації й управління евристичною діяльністю учнів. Наведено характеристику та визначено особливості застосування загальних і спеціальних прийомів евристичної діяльності. Висвітлено методичні аспекти використання педагогічного програмного засобу GRAN-3D для диференційованого формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії. Доведено, що запропонована методична система забезпечує ефективне диференційоване формування прийомів евристичної діяльності старшокласників у процесі вивчення стереометрії. ru_RU
dc.description.abstract In dissertation scientifically grounded method of the differentiated forming of receptions of heuristic activity of senior pupils on the lessons of stereometry, which includes a purpose, maintenance, organizational forms, methods, facilities, and takes into account selected semantically methodical lines of placing of material. It is developed psychology-methodical principles of the stage-by-stage forming of heuristic receptions, principles of selection of the system of exercises, differentiated after complication, the methodical terms of organization and management of students heuristic activity are found out. The methodical aspects of the use of pedagogical programmatic mean of GRAN-3D are exposed for the differentiated forming of receptions of heuristic activity of senior pupils on the lessons of stereometry. Developed the methodical system provides the effective differentiated forming of receptions of heuristic activity of senior pupils at the study of stereometry; can be drawn on research results the teachers of mathematics of general educational establishments, authors of textbooks, at the selection of task material, in lectures for teachers and future teachers of mathematics. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject евристика ru_RU
dc.subject евристична діяльність ru_RU
dc.subject прийоми евристичної діяльності ru_RU
dc.subject диференціація ru_RU
dc.subject рівневе навчання ru_RU
dc.subject особистісно орієнтоване навчання ru_RU
dc.subject диференційоване формування прийомів ru_RU
dc.subject heuristic ru_RU
dc.subject heuristic activity ru_RU
dc.subject receptions of heuristic activity ru_RU
dc.subject differentiation ru_RU
dc.subject level studies ru_RU
dc.subject person focused training ru_RU
dc.subject differentiated formation of reception ru_RU
dc.subject.classification 373.5.016:51(043) ru_RU
dc.title Диференційоване формування прийомів евристичної діяльності старшокласників на уроках стереометрії ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics