Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості становлення віри в ранньому онтогенезі (Psychological peculiarities of faith formation in the early ontogenesis )

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Алєксєєва, Юлія Аркадіївна
dc.date.accessioned 2015-12-24T19:49:27Z
dc.date.available 2015-12-24T19:49:27Z
dc.date.issued 2015-12-24
dc.identifier.issn 2308-5258
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8877
dc.description.abstract В статті презентований аналіз специфіки розвитку віри як інтегрального особистісного утворення в дітей дошкільного віку. Відзначається зв'язок динаміки віри з показниками психічного розвитку (новоутвореннями, провідними видами діяльності), характерних для кожного вікового періоду. Визначаються передумови розвитку віри в раньому віці (почуття довіри дитини до дорослих, позитивна Я-концепція, самостійність і самоконтроль). Розглядається розвиток структурних компонентів віри особистості дитини дошкільного віку (когнітивного, емоційного, ціннісно-мотиваційного, поведінкового) та видів віри (віри в себе, в іншого, в соціальні цінності, духовно-релігійної, містичної). uk_UA
dc.description.abstract The paper analises the question of the specifics of the development of faith as an integral formation at the preschool age children. It notes the connection of the faith dynamics with indicators of mental development (tumors, leading activities) specific to each age period. The preconditions of faith development in the early age (feeling of trust to adults, positive self-conception, self-dependence and self-control) is defined. The article considers the development of structural components of faith of the under eschool age child's personality (cognitive, emotional, value-motivational, behavioral) and kinds of faith (belief in yourself, in others in social values, spiritual and religious, mystical). uk_UA
dc.description.abstract В статье проанализирован вопрос специфики развития веры как интегрального личностного образования у детей дошкольного возраста. Отмечается связь динамики веры с показателями психического развития (новообразованиями, ведущими видами деятельности), характерных для каждого возрастного периода. Определяются предпосылки развития веры в раннем возрасте (чувство доверия ребенка к взрослым, положительная Я-концепция, самостоятельность и самоконтроль). Рассматривается развитие структурных компонентов веры личности ребенка дошкольного возраста (когнитивного, эмоционального, ценностно-мотивационного, поведенческого) и видов веры (веры в себя, в других, социальные ценности, духовно-религиозной и мистической). uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.relation.ispartofseries ;Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. – Budapest, 2015. – III (24) – Issue 48. – С. 81-86.
dc.subject віра uk_UA
dc.subject віра в себе uk_UA
dc.subject віра в соціальні цінності uk_UA
dc.subject духовно-релігіна [релігійна] віра uk_UA
dc.subject містична віра uk_UA
dc.subject faith uk_UA
dc.subject faith in oneself uk_UA
dc.subject faith in the other uk_UA
dc.subject the belief in social values uk_UA
dc.subject spiritual and religious faith uk_UA
dc.subject mystical faith uk_UA
dc.subject вера uk_UA
dc.subject вера в себя uk_UA
dc.subject вера в другого uk_UA
dc.subject вера в социальные ценности uk_UA
dc.subject духовно-религиозная вера uk_UA
dc.subject мистическая вера uk_UA
dc.title Психологічні особливості становлення віри в ранньому онтогенезі (Psychological peculiarities of faith formation in the early ontogenesis ) uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу