У пропонованій статті піднімається проблема формування професійної компетентності студентів - майбутніх вчителів в сегментах їх профільної підготовки. Воснову вивченої проблеми концептуально кладеться ідея заміни традиційного заучування научуванням як процесом і результатом придбання індивідуального професіонального досвіду. Завдання "вчити вчитися" у ВУЗі трансформується в площину завдання "вчитися професійно мислити і професійно діяти". Метою навчання є не знання, а засоби здійснення професійної діяльності, що супроводжується професійними знаннями й уміннями.
В предлагаемой статье поднимается проблема формирования профессиональной компетентности студентов - будущих учителей в сегментах их профильной подготовки. В основу исследуемой проблемы концептуально кладется идея замены традиционного заучивания научением как процессом и результатом приобретения индивидуального профессионального опыта. Задача "учить учиться" в ВУЗе трансформируется в плоскость задачи " учиться профессионально мыслить и профессионально действовать". Целью научения есть не знание, а средства осуществления профессиональной деятельности, сопровождаемой профессиональными знаниями и умениями.
This article raises the problem of formation of professional competence of students - the future teachers in the segments of their profile preparation. The basis of the study put the problem conceptually the idea of replacing the traditional learning by teaching as a result of the acquisition process and individual professional experience. The task of "learning to learn" in the university is transformed into the plane of the problem to "learn to think professionally and professionally to act." The purpose of learning have not knowledge, and the means of practicing a profession, accompanied by professional knowledge and skills.