Розглядаються теоретичні основи забезпечення педагогічної взаємодії у навчально-виховному
процесі школи. Розкриваються сутність поняття «педагогічна взаємодія», його співвідношення з
такими категоріями, як «взаємозв'язок», «взаємовідносини» і «вплив», розглядаються функції
педагогічної взаємодії та її форми. Характеризуються компоненти зазначеного феномена, вивчаються
особливості впливу педагогічної взаємодії на якість навчально-виховного процесу.
Рассматриваются теоретические основы обеспечения педагогического взаимодействия в учебно-
воспитательном процессе школы. Раскрывается сущность понятия «педагогическое взаимодействие»,
его соотношение с такими категориями, как «взаимосвязь», «взаимоотношения» и «влияние».
Рассматриваются функции педагогического взаимодействия, его формы. Характеризуются
компоненты указанного феномена, изучаются особенности влияния педагогического взаимодействия на
качество учебно-воспитательного процесса.
The article deals with theoretical principles of providing pedagogical cooperation in the learning and
educating process at school. The essence and features of the notion ofpedagogical cooperation, its correlation
with the concepts of «interaction» and «influence», functions ofpedagogical interaction and its forms have been
studied and characterized. The components of the phenomenon under study, peculiarities of pedagogical
interaction influence on the quality of the learning process have been defined.