Статтю присвячено розгляду формування професійно спрямованої іншомовної лінгвосоціокультурної компетенції майбутніх педагогів в умовах університетської підготовки
шляхом збереження української національної ідентичності особистості згідно з п’ятьма
основними цілями навчання іноземної мови: практичною, виховною, освітньою, розвивальною й
професійно орієнтованою.
Автор описує феномен“ідентичність особистості” у зв’язку з
конкурентоспроможністю випускника педагогічного університету, його професійною мобільністю в сучасному європейському освітянському просторі
Статья посвящена рассмотрению формирования профессионально ориентированной
иноязычной среды обучения в условиях университета путём сохранения украинской
национальной идентичности личности в соответствии пяти основных целей обучения
иностранному языку: практической, воспитательной, образовательной, развивающей и
профессионально ориентированной.
Автор описывает феномен“идентичность личности” в связи с
конкурентоспособностью выпускника педагогического университета, его профессиональной
мобильностью в современном европейском образовательном пространстве
The article is devoted to the studying of the national component in the way of forming of the
professionally oriented educational environment inthe conditions of university. This publication
focuses on the importance of teaching foreign languages in pedagogical universities in the aspect of
the competency approach, which includes linquasociocultural competence too.
The author describes the phenomenon of "personal identity" in relation to the competitiveness of
a graduate of Pedagogical University, his professional mobility in modern European educational
space. The ways of the qualities of national conscious personality are given in the article