DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 117 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8816
Title: Дитяча періодика як засіб освіти: педагогічний і редакторський аспекти
Authors: Марків, О. Т.
Keywords: українські дитячі журнали
навчання
освіта
редакторська підготовка
украинские детские журналы
обучение
образование
редакторская подготовка
Ukrainian child’s magazines
descriptions
education
editorial preparation
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Марків О. Т. Дитяча періодика як засіб освіти: педагогічний і редакторський аспекти / О. Т. Марків // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 99-105.
Abstract: Дитячі журнали – надійне джерело корисної інформації для найменших читачів. У теорії соціальних комунікацій питанню дитячої літератури, зокрема періодичних видань, відведене важливе місце. Адже вони мають бути якісними. Статтю присвячено розгляду своєрідності дитячих журналів як засобу освіти в процесі розвитку пізнавальних і читацьких інтересів. Виділено й проаналізовано показники якості та привабливості дитячої періодики. На основі проведеного дослідження подано редакторську характеристику українських дитячих журналів для молодших школярів
Детские журналы– надежный источник полезной информации для наименьших читателей. В теории социальных коммуникаций вопросу детской литературы, в частности периодических изданий, отведено важное место. Ведь они должны быть качественными. Статья посвящена рассмотрению своеобразия детских журналов как средству образования в процессе развития познавательных и читательских интересов. Выделены и проанализированы показатели качества и привлекательности детской периодики. На основе проведенного исследования подана редакторская характеристика украинских детских журналов для младших школьников
Children’s magazines – a reliable source of the helpful information for the least readers. In the theory of social communications to a question of the children’s literature, in particular periodicals the important seat is allocated. In fact such editions should be qualitative. Article is devoted to consideration of an originality of children’s magazines as to means of formation during progress of cognitive and reader’s interests. Parameters of quality and appeal of the children’s periodical press are allocated and analysed. On the basis of carried outresearch the editorial characteristic of the Ukrainian children’s magazines for younger students is submitted
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8816
Appears in Collections:Випуск 117

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Markiv.pdf250.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.