Дитячі журнали – надійне джерело корисної інформації для найменших читачів. У теорії
соціальних комунікацій питанню дитячої літератури, зокрема періодичних видань, відведене
важливе місце. Адже вони мають бути якісними. Статтю присвячено розгляду своєрідності
дитячих журналів як засобу освіти в процесі розвитку пізнавальних і читацьких інтересів.
Виділено й проаналізовано показники якості та привабливості дитячої періодики. На основі
проведеного дослідження подано редакторську характеристику українських дитячих журналів
для молодших школярів
Детские журналы– надежный источник полезной информации для наименьших
читателей. В теории социальных коммуникаций вопросу детской литературы, в частности
периодических изданий, отведено важное место. Ведь они должны быть качественными.
Статья посвящена рассмотрению своеобразия детских журналов как средству образования в
процессе развития познавательных и читательских интересов. Выделены и проанализированы
показатели качества и привлекательности детской периодики. На основе проведенного
исследования подана редакторская характеристика украинских детских журналов для
младших школьников
Children’s magazines – a reliable source of the helpful information for the least readers. In the
theory of social communications to a question of the children’s literature, in particular periodicals the
important seat is allocated. In fact such editions should be qualitative. Article is devoted to
consideration of an originality of children’s magazines as to means of formation during progress of
cognitive and reader’s interests. Parameters of quality and appeal of the children’s periodical press
are allocated and analysed. On the basis of carried outresearch the editorial characteristic of the Ukrainian children’s magazines for younger students is submitted