У статті розглядаються та аналізуються методичні підходи до організації викладання біологічних дисциплін в контексті адаптації студентів до умов вузу. Дисципліна“Фізіологія
центральної нервової системи” є другою дисципліною біологічного блоку. Зміст цієї дисципліни,
а також форми і методи організації навчальної діяльності сприяє продуктивному засвоєнню студентами базових біологічних знань, які необхідні для наступного вивчення цілого ряду психологічних дисциплін. Крім того, зміст цієї дисципліни також спрямований на підвищення пізнавальної активності у студентів, розвиток їх творчих здібностей, формування основ
професійного мислення. У зв’язку з цим провідна роль на цьому етапі належить
“правопівкульній” стратегії навчання з використанням форм і методів як традиційних, так і
контекстного типу
В статье рассматриваются и анализируются методические подходы к организации
преподавания биологических дисциплин в контексте адаптации студентов к условиям вуза.
Дисциплина“Физиология центральной нервной системы” является второй дисциплиной
биологического блока. Содержание данной дисциплины, а также формы и методы организации
учебной деятельности содействуют продуктивному усвоению студентами базовых
биологических знаний, которые необходимы для последующего изучения целого ряда
психологических дисциплин. Кроме того, содержание данной дисциплины также направленно
на повышение познавательной активности у студентов, развитие их творческих
способностей, формирование основ профессионального мышления. В связи с этим ведущая роль
на данном этапе принадлежит“правополушарной” стратегии обучения с использованием форм и методов как традиционных, так и контекстного типа
The methodological approaches of organization of teaching of biological disciplines in context of
adaptation of students to studies at the universityare considered and analyzed in this article. The
discipline “Physiology of the central nervous system” is the second discipline of biological unit. The
content of this discipline, as well as forms and methods of organization of educational activities
contribute to the productive learning by the students of the basic biological knowledge that is necessary
for the subsequent study of a wide range of psychological disciplines. In addition, the contents of this
discipline is also aimed at increasing cognitive activity of students, development of their creative
abilities, formation of foundations of professional thinking. In connection with this leading role at this
stage belong to the “right” strategy of education with the use of forms and methods of traditional and
context type