У статті проаналізовано зміст категорії “якість освіти”, основні фактори та проблеми, які обумовлюють успішність підготовки майбутніх фахівців. Висвітлено проблеми, напрями та специфіку іншомовної підготовки, показані шляхи моделювання процесів іншомовної підготовки у ВНЗ з позиції управління якістю.
В статье проанализировано содержание категории “качество образования”, основные факторы и проблемы, которые обусловливают успешность подготовки будущих специалистов. Освещены проблемы, направления и специфика иноязычной подготовки, указаны пути моделирования процессов иноязычной подготовки в ВУЗе с позиции управления качеством.
The article analyzes the content of the category of “quality education”, the key factors and issues that determine the success of education. The problem of modern high-qualit professional education is being considered: the efficiency of applying imitation-game approach which should ensure the formation communicative competence students.