DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 116 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8805
Title: Педагогічна складова забезпечення якості іншомовної освіти
Authors: Вікторова, Л. В.
Keywords: фахова підготовка
іншомовна професійно-комунікативна компетентність
якість
профессиональная подготовка
иноязычная профессионально-коммуникативная компетентность
качество
professional preparation
professional communication
quality
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Вікторова Л. В. Педагогічна складова забезпечення якості іншомовної освіти / Л. В. Вікторова // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 34-42.
Abstract: У статті проаналізовано зміст категорії “якість освіти”, основні фактори та проблеми, які обумовлюють успішність підготовки майбутніх фахівців. Висвітлено проблеми, напрями та специфіку іншомовної підготовки, показані шляхи моделювання процесів іншомовної підготовки у ВНЗ з позиції управління якістю.
В статье проанализировано содержание категории “качество образования”, основные факторы и проблемы, которые обусловливают успешность подготовки будущих специалистов. Освещены проблемы, направления и специфика иноязычной подготовки, указаны пути моделирования процессов иноязычной подготовки в ВУЗе с позиции управления качеством.
The article analyzes the content of the category of “quality education”, the key factors and issues that determine the success of education. The problem of modern high-qualit professional education is being considered: the efficiency of applying imitation-game approach which should ensure the formation communicative competence students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8805
Appears in Collections:Випуск 116

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VIKTOROVA.pdf302.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.