DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 116 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8799
Title: Рефлексивне оцінювання педагогічних ситуацій майбутніми вчителями музики
Authors: Федоришин, В.І.
Keywords: рефлексивне оцінювання
майбутні вчителі музики
творчий дитячий колектив
рефлексивное оценивание
будущие учителя музыки
творческий детский коллектив
reflexive evaluation
future teachers of music
creative children’s group
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Федоришин В.І. Рефлексивне оцінювання педагогічних ситуацій майбутніми вчителями музики / В. І. Федоришин // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 231-238.
Abstract: Стаття розкриває особливості рефлексивного оцінювання майбутніми вчителями музики різноманітних педагогічних ситуацій, що виникають у процесі навчальної діяльності з метою їх подальшої корекції. З позиції перцептивного аналізу розкриті відповідні форми впливу на творчий дитячий колектив.
Статья раскрывает особенности рефлексивного оценивания будущими учителями музыки разнообразных педагогических ситуаций, которые возникают в процессе учебной деятельности. С позиции перцептивного анализа проанализированы соответствующие формы воздействия на творческий детский коллектив.
The article reveals features of reflective evaluation by future teachers of music of various teaching situations that arise in the process of training activities for further correction. From the perspective of perceptual analysis appropriate forms of influence on children’s creative team are revealed.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8799
Appears in Collections:Випуск 116

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FEDORYSHYN.pdf268.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.