У статті розкрито можливості використання інноваційних технологій у викладанні курсу “Історія України” у вищих навчальних закладах, зокрема технології критичного мислення, інтерактивних та ігрових методів навчання. Автор дійшов висновку, що оволодіти необхідними знаннями та уміннями студент зможе лише тоді, коли він самостійно виявив до них інтерес і доклав належні зусилля.
В статье раскрыты возможности использования инновационных технологий в преподавании курса “История Украины” в высших учебных заведениях, в частности технологии критического мышления, интерактивных и игровых методов обучения. Автор пришел к выводу, что овладеть необходимыми знаниями и умениями студент сможет только тогда, когда он самостоятельно проявил к ним интерес и приложил должные усилия.
The article deals with the possibility of using innovative technologies in teaching of course “History of Ukraine” in higher education, particularly technology critical thinking inteaktyvnyh and gaming methods. The author concluded that possess the necessary know ledge and skills the student will be able only when he independently found interest in the mandmade appropriate efforts.