У статті розглядається технологія особистісно орієнтованого навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи на прикладі вивчення дисципліни “Дидактики”. Доводиться думка про те, що, використовуючи особистісно орієнтований підхід у процесі вивчення навчальних дисциплін, активізується процес засвоєння знань, надається йому творчий характер, будується робота студентів на співпраці, взаємонавчанні, стимулює їх до самостійного вибору і використання найбільш значущих для них способів опрацювання навчального матеріалу, до самовизначення та самореалізації.
В статье рассматривается технология личностно ориентированного обучения в подготовке будущих учителей начальной школы на примере изучения дисциплины “Дидактика”. Утверждается мнение о том, что, используя личностно ориентированный подход в процессе изучения учебных дисциплин, активизируется процесс усвоения знаний и принимает творческий характер, работа студентов основывается на сотрудничестве, взаимообучения, стимулирует их к самостоятельному выбору и использованию наиболее значимых для них способов проработки учебного материала, к самоопределению и самореализации.
The article deals with personal technology based learning in training of primary school teachers as an example of the discipline “Didactic”. We have thought that using personality oriented approach to the study of academic disciplines, active process of learning, provided it creative, student work based on cooperation, vzayemonavchanni, encourages them to self-select and use the most important ways for them to study educational material, to self-determination and self-realization.