DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 116 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8782
Title: Подієво-ситуаційний підхід до формування професійної позиції майбутніх учителів у процесі фахової підготовки
Authors: Кондрашов, М. М.
Keywords: професійна позиція
подієво-ситуаційний підхід
педагогічний професіоналізм
процес навчання
профессиональная позиция
событийно-ситуационнный подход
педагогический профессионализм
процесс обучения
professional position
eventual-situational approach
pedagogical professionalism
process of learning
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Кондрашов М. М. Подієво-ситуаційний підхід до формування професійної позиції майбутніх учителів у процесі фахової підготовки / М. М. Кондрашов // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 129-135.
Abstract: Розглянуто проблему професіоналізації як процес оволодіння моделями професійної діяльності та особистості фахівця. У статті розкривається сутність подієво-ситуаційного підходу до формування професійної позиції майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. Розкриваються його можливості та можливості рольової ситуації у формуванні й реалізації цього складного особистісного утворення. Професійна позиція – важливий показник педагогічного професіоналізму. Основою формування професійної позиції є подієво-ситуаційний підхід. Він передбачає взаємодію, співпрацю й творчість майбутнього вчителя.
Рассматривается проблема профессионализации как процесс овладения моделями профессиональной деятельности и личности специалиста.В статье разкрывается сущность событийно-ситуационного подхода к формированию профессиональной позиции будущих учителей в процессе профессиональной подготовки. Раскрываются его возможности и возможности ролевой ситуации в формировании и реализации этого сложного личностного образования. Профессиональная позиция – важный показатель педагогического профессионализма. Основой формирования профессиональной позиции является событийно-ситуационного подход. Он предполагает взаимодействие, сотрудничество и творчество будущего учителя.
The problem of becoming of professional as process of capture isexamined by the models of professional activity and personality of specialist. In this article the nature of the eventual-situational approach to the formation of future teachers professional position in the process of professional training is considered. The condition of formation a professional position of a future teacher. The opportunities of role situations in the process of students enhancing during the teaching are defined , opportunities of formation of this difficult personal learning is opened as an important index of pedagogical professionalism. The grounded eventual-situational approach to the of investigation is pedagogically controlled medium.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8782
Appears in Collections:Випуск 116

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KONDRASHOV.pdf252.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.