У статті обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров’язбережувальних технологій. До умов віднесено: створення у вищому навчальному закладі здоров’язбережувального навчально-виховного середовища; актуалізація здоров’язбережувального контексту в змісті підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін і його спрямованість на професійну діяльність; відбір сучасних методів, форм і засобів навчання, що відповідають принципам здоров’язбереження, забезпечують суб’єкт-суб’єктну взаємодію та толерантне ставлення до студентів; спрямовані на навчально-пізнавальні, навчально-професійні і квазіпрофесійні види діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу; використання педагогічних технологій, які мотивують майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності, формують навички рефлексії та самокорекції.
В статье обоснованы педагогические условия подготовки будущих учителей естественнонаучных дисциплин к применению здоровьесберегающих технологий. К условиям отнесены: создание в высшем учебном заведении здоровьесберегающей учебно-воспитательной среды; актуализация здоровьесберегающего контекста в содержании подготовки будущего учителя естественнонаучных дисциплин и его направленность на профессиональную деятельность; отбор современных методов, форм и средств обучения, отвечающих принципам здоровьесбережения, обеспечивающих субъект-субъектное взаимодействие и толерантное отношение к студентам, и направленных на учебно-познавательные, учебно-профессиональные и квазипрофессиональные виды деятельности студентов в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса; использование педагогических технологий, мотивирующих будущих учителей к здоровьесберегающей деятельности, формирующих навыки рефлексии и самокоррекции.
The papers ubstantiates pedagogical conditions of future Science teachers training for the application of health protecting technologies. The conditions include: creation of health protecting educational environment; actualization of health protecting component of the contentof future Science teachers training and its focus on professional activity; the choice of modern methods, forms and means that correspond the principles of subject-subject interaction and tolerant attitude to students, and are focused on educational-informative, educational-professional and quasiprofessional activities of future teachers interms of credit-modular system of educational process organization; application of pedagogical technologies motivating teachers to use health protecting technologies forming skills of reflection and self-correction.