DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 116 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8772
Title: Гальцькі педагоги про значення реалізації ідеї народності у виховному процесі дошкільних закладів Східної Галичини (20-30-ті рр. XX ст.)
Authors: Апрєлєва, І. В.
Keywords: ідея народності
галицькі педагоги
захоронки
сезонні дитячі садки
идея народности
галицкие педагоги
захоронки
сезонные детские садики
folk idea
Galician educators
shelters
seasonal kindergartens
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Апрєлєва І. В. Гальцькі педагоги про значення реалізації ідеї народності у виховному процесі дошкільних закладів Східної Галичини (20-30-ті рр. XX ст.) / І. В. Апрєлєва // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 5-9.
Abstract: У статті висвітлено доробок галицьких педагогів щодо формування теоретико-методичних засад функціонування українських дошкільних закладів; акцентовано увагу на тому, що вони обстоювали побудову навчально-виховного процесу у цих інституціях на основі ідеї народності.
В статье освещено наследие галицких педагогов по формированию теоретико-методических основ функционирования украинских дошкольных заведений; акцентировано на том, что они отстаивали построение учебно-воспитательного процесса в этих институциях на основе идеи народности.
The article highlights the achievements of Galician educators in forming of the theoretical and methodological rules for the Ukrainian preschool institutions; the article emphasizes them advocating the construction of the educational process in these institutions based on the folk idea.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8772
Appears in Collections:Випуск 116

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APRYELYEVA.pdf251.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.