DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 120 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8751
Title: Професійна самореалізація особистості в межах фахової музично-педагогічної підготовки
Authors: Економова, О. С.
Keywords: самореалізація
особистісно-смислова спрямованість
музичне навчання
професійне самовдосконалення
компетентність
компетентнісний підхід в освіті
realization
professional self realization
musical education
competence
competence approach in education
самореализация
музыкальное обучение
личностно-смысловая направленность
профессиональное самосовершенствование
компетентность
компетентностный подход в образовании
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Економова О. С. Професійна самореалізація особистості в межах фахової музично-педагогічної підготовки / О. С. Економова // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 40-49.
Abstract: У статті розглянуто проблему самореалізації особистості педагога-музиканта в сучасному навчально-виховному процесі. Окреслено шляхи професійного самовдосконалення важливих його якостей. Здійснено аналіз факторів, що сприяють професійно-творчій самореалізації викладача в умовах особистісно орієнтованого виховання. З’ясовано визначення понять професійної самоорганізації та компетентності особистості. Визначена взаємозалежність особистостей процесу фахової підготовки майбутніх вчителів музики та наявності в них умінь професійної самоорганізації. Розкривається сутність та значення педагогізації навчального процесу як вагомого чинника формування творчої особистості майбутнього вчителя.
The article deals with the problem of the teacher’s personality and self-realization in modem educational process. It was descriebed different ways of professional self realization and gave a taste of teacher’s greality. The factors contributing to professional and creative self-realization in a personally-oriented education are analyzed in the article. Clarified the definitions of professional competence and self-identity. Revealed the interdependence of the features of the process of training future music teachers,and whether they have the professional skills of self-organization. The essence and significance pedagogizaition of educational process as a significant factor in the fomulation of the creative personality of the future teachers.
В статье рассмотрена проблема самореализации личности педагога-музыканта в современном учебно-воспитательном процессе. Очерчены пути профессионального самосовершенствования важных его качеств. Осуществлен анализ факторов, способствующих профессионально-творческой самореализации преподавателя в условиях личностно ориентированного воспитания. Выяснено определения понятий профессиональной самоорганизации и компетентности личности. Раскрыта взаимозависимость особенностей процесса профессиональной подготовки будущих учителей музыки и наличия у них умений профессиональной самоорганизации. Раскрывается сущность и значение педагогизации учебного процессу как весомого фактора формирования творческой личности будущего учителя.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8751
Appears in Collections:Випуск 120

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ECONOMOVA.pdf202.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.