У статті визначено суть педагогічної комунікації. Розглянуті функції педагогічної
комунікації. Сформовано структуру та охарактеризовано складові педагогічної комунікації.
Доведено, що педагогічна комунікація реалізується як система різноманітніших безпосередніх
та опосередкованих зв’язків суб’єктів комунікації. Визначено роль викладача як суб’єкта
педагогічної комунікації. Розглянуто поняття “комунікативність”. Досліджені особливості
професійно-педагогічної комунікативності викладача та її соціальні характеристики.
In article the essence of pedagogical communications is defined. Some functions of pedagogical
communications are considered. It is generated structure and it is characterised components of
pedagogical communications. It is defined, that pedagogical communications are realised as system of
different direct and mediocre communications of subjects of communications. It is presented structure
of system of pedagogic communications. The role of the teacher as a subject of pedagogical
communications is defined. The concept of communication is defined. Some features is professionalpedagogical
communication teachers and its social characteristic are investigated.
В статье определена суть педагогической коммуникации. Рассмотрены функции
педагогической коммуникации. Сформирована структура и охарактеризованы составляющие
педагогической коммуникации. Доказано, что педагогическая коммуникация реализуется как
система разных непосредственных и посредственных связей субъектов коммуникации.
Представлена структура системы педагогической коммуникации. Определена роль учителя як
субъекта педагогической коммуникации. Определено понятие “коммуникативность”.
Исследованы особенности профессионально-педагогической коммуникативности учителя и ее
социальные характеристики.