Стаття розкриває особливості використання діагностичних методик оцінювання
самоконтролю студентів інститутів мистецтв та музично-педагогічних факультетів
педагогічних університетів. Здійснено критеріально-рівневий аналіз означеного феномену в
процесі творчої інтерпретаційної діяльності. Проведена діагностична робота дозволила
охарактеризувати рівні сформованості самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних творів, а саме: високий, середній та низький. Визначено залежність
інтерпретаційної діяльності від розвитку творчих здібностей майбутніх учителів музики.
The article reveals the differences in the use of diagnostic methods of evaluating students’ self
Institute of Art and Music teaching faculties of pedagogical universities. Done criterion-level analysis
of the phenomenon appointed in the creative interpretation activities. Carried out diagnostic work has
allowed to characterize the level of self-formation of future music teachers in the interpretation of
music, namely high, medium and low. The dependence of interpretation of the development of creative
abilities of future teachers.
Статья раскрывает особенности использования диагностических методик оценки
самоконтроля студентов институтов искусств и музыкально-педагогических факультетов
педагогических университетов. Осуществлен критериально-уровневый анализ указанного
феномена в процессе творческой интерпретационной деятельности. Проведеная
диагностическая работа позволила охарактеризовать уровни сформированности
самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации музыкальных
произведений, а именно: высокий, средний и низкий. Определена зависимость
интерпретационной деятельности от развития творческих способностей будущих учителей
музыки.