У статті обґрунтовується багатомірна модель особистості професійно зрілого
педагога, яка об’єднує прояви його особистісно-професійних якостей у тривимірному
смисловому просторі професійно-педагогічної діяльності за трьома провідними (за рівнем
смислоутворення) особистісно-професійними сегментами: соціально-професійні умови,
соціально-практична та професійно-психологічна сфери професійно-зрілої діяльності.
Актуалізація зазначених сегментів сприяє реалізації особистісно-професійного потенціалу
педагога у вигляді спеціальних, базових та ключових професійно-педагогічних
компетентностей. Результатом всіх поєднань і взаємовпливів компетенцій у трьох сферах
смислового простору педагога стає його індивідуальний стиль професійно-педагогічної
діяльності.
The article proposes a multidimensional model of personality professionally Mature teacher,
which combines the manifestations of his personal and professional qualities in a three-dimensional
semantic space professional-pedagogical activity for the three leading (level smalloutline) personal
and professional segments: social and professional conditions, socio-practical and professional
psychological professional and Mature activities. The actualization of these areas contributes to the
implementation of personal and professional potential of the teacher in the form of a special, basic and
key professional and pedagogical competence. The result of all the combinations and interactions of
competencies in three areas of the semantic space of the teacher becomes his personal style
professionally-pedagogical activity.
В статье обосновывается многомерная модель личности профессионально зрелого
педагога, которая объединяет проявления его личностно-профессиональных качеств в
трехмерном смысловом пространстве профессионально-педагогической деятельности за
тремя ведущими (по уровню смислообразования) личностно-профессиональными сегментами :
социально-профессиональные условия, социально-практическая и профессионально-
психологическая сферы профессионально-зрелой деятельности. Актуализация указанных
сегментов способствует реализации личностно-профессионального потенциала педагога в
виде специальных, базовых и ключевых профессионально-педагогических компетентностей.
Результатом всех сочетаний и взаимовлияний компетенций в трех сферах смыслового пространства педагога становится его индивидуальный стиль профессионально-педагогической деятельности.