Аналізуються перспективи використання дидактичного потенціалу інтернет-мережі в
організації самостійної роботи студентів з вивчення “Історії України” у ВНЗ. Розглядаються
особливості модернізації навчального процесу в контексті вимог Болонської декларації, а саме
збільшення обсягів годин самостійної роботи студентів. Пропонується перспектива широкого
застосування можливостей інтернет-мережі для виконання завдань самостійної роботи
студентів. В даній статті здійснено аналіз доступних інтернет-видань, сайтів, порталів для
вивчення історії України. Встановлено, що залучення до організації самостійної роботи
студентів опрацювання текстів писемних джерел, сучасних історичних досліджень, наукових
статей, перегляд історичних документальних фільмів з інтернет-ресурсів, на нашу думку,
дозволить оптимізувати навчальний процес, урізноманітнити цей вид роботи, зробити його
цікавим для студентів.
The prospects of the use of didactics potential of Internetare analyzed during organization of
independent work of students in the process of “History of Ukraine” study in the Ukrainian system of
high education. The features of modernization of educational processare examined in the context of
requirements of Bolognese declaration, namely in crease of volumes of independent work hours. In this
paper the analysis of the accessible internet publishing, web-sites, portal siscarriedout for the study of
history of Ukraine. Organization of independent studying of texts of writing sources, modern historical
researches, scientificar ticles, viewing of historical films from Internet, to our opinion, will allow
optimizing an educational process, diversifying this type of work and doing it interesting for students.
Анализируются перспективы использования дидактического потенциала интернет-сети
при организации самостоятельной работы студентов из изучении “Истории Украины” у вузе.
Рассматриваются особенности модернизации учебного процесса в контексте требований
Болонской декларации, а именно увеличение объемов часов самостоятельной работы
студентов. Предлагается в перспективе широкое применение возможностей интернет-сети
для выполнения заданий самостоятельной работы студентов. В данной статье осуществлен
анализ доступных интернет-изданий, сайтов, порталов для изучения истории Украины.
Установлено, что привлечение к организации самостоятельной работы студентов
проработки текстов письменных источников, современных исторических исследований,
научных статей, просмотр исторических документальных фильмов из Интернет-ресурсов, по
нашему мнению, позволит оптимизировать учебный процесс, разнообразить этот вид
работы, сделать его интересным для студентов.